Masz pytania? +48 507 119 532  / [email protected]

Regulamin

§ 1. O sklepie internetowym RIPE.pl
Sklep internetowy RIPE.pl, działający pod adresem RIPE.pl, prowadzony jest przez firmę:

RIPE.pl Sp. z o.o.

ul. Koronowska 9

85-405 Bydgoszcz

NIP 967-143-56-98

REGON 38608325400000

Kontakt 507 119 532
§ 2. Opisy produktów
Wszelkie informacje zawarte w sklepie internetowym RIPE.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 i n. Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy. Produkty można przeglądać wg kategorii produktów lub wg producentów. Informujemy iż wersje firmware zawarte w urządzeniach wysyłane są oryginalne (producenta), nie zmieniamy ich na określone wersje, nie ma także możliwości wyboru konkretnej wersji.

§ 3. Ceny
Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym RIPE.pl wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają VAT 23%.

Ceny wysyłek paletowych liczone są po dokonaniu zamówienia w oparciu o konkretną lokalizacje np wysyłki do 50km są inaczej traktowane niżeli wysyłki 200-300km od lokalizacji firmy. 

§ 4. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienia w sklepie internetowym RIPE.pl przyjmowane są poprzez stronę www.RIPE.pli realizowane według kolejności ich składania.
  2. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru towaru, sposobu płatności oraz miejsca dostawy.
  3. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem. RIPE.pl  zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z ważnych powodów, o zaistnieniu których  poinformuje Kupującego, w szczególności gdy z przyczyn niezależnych od RIPE.pl (takich jak błąd systemu komputerowego) wykonanie umowy zgodnie ze złożonym zamówieniem okaże się niemożliwe lub znacznie utrudnione.
  4. Po otrzymaniu automatycznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zamówienie jest weryfikowane przez pracownika sklepu, po tej weryfikacji przypisany jest indywidualny numer zamówienia dopiero po weryfikacji zamówienia jest ono  jednoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony.
  5. Przy realizacji każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
  6. Zamówienia przedmiotów gabarytowych takich jak szafy rack, duże switche, serwery realizowane są wysyłkami paletowymi których cena nie jest ryczałtowa i zależy od lokalizacji 


§ 5. Czas realizacji zamówienia

  1. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu i czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: kuriera UPS, Raben lub Paczkomaty InPost.
  2. Czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu wynosi zazwyczaj 1-3 dni roboczych
  3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

     
  4. Czas dostarczenia przesyłki przez:
    1. UPS - (na terenie Polski) 24 godziny w dni robocze;
    2. kuriera miejskiego - 2-4 godzin przy zamówieniu złożonym do godz. 14:00 w dni robocze;
    3. Raben (na terenie Polski) - 1 do 5 dni;
    4. Pocztę Polską - (na terenie Polski) wynosi od 1 do 5 dni;
    5. Paczkomaty InPost - 2-3 dni robocze.


§ 6. Sposoby płatności

  1. RIPE.pl  oferuje następujące sposoby płatności za pośrednictwem sklepu internetowego:
    1. gotówką przy odbiorze towaru (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru). Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 3.500 zł brutto. Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez RIPE.pl Faktury Proforma);
    2. gotówką przy odbiorze towaru w biurach handlowych RIPE.pl;
    3. przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez RIPE.pl Faktury Proforma). Towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe (numer podany niżej);
    4. poprzez płatności elektroniczne, podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
    5. Karty płatnicze:
      * Visa
      * Visa Electron
      * Mastercard
      * MasterCard Electronic
      * Maestro”

§ 7. Zamówienia na imienne licencje
W przypadku zamówień na imienne licencje (wersje elektroniczne) programów m.in. Adobe, Apple, Corel, Quark, Microsoft, Filemaker wymagamy przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia. Do realizacji zamówienia przystępujemy po wpływie pieniędzy na nasze konto bankowe. Imienne licencje nie podlegają zakupom ratalnym lub w leasingu oraz za pośrednictwem PayPal.


§ 8. Rezygnacja z zamówienia
W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z opiekunem sklepu na adres [email protected] Rezygnacja z zamówienia jest możliwa tylko w przypadku jeśli towar nie został jeszcze wysłany do Klienta oraz zamówienie nie dotyczy imiennych licencji na oprogramowanie lub towaru sprowadzanego na specjalne zamówienie Klienta.



§ 9. Odstąpienie od umowy. Zwroty.

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

§ 10. Odbiory osobiste

Nie prowadzimy odbiorów osobistych bez wcześniejszego uzgodnienia i akceptacji z naszej strony, w celu ustalenia odbioru prosimy o wcześniejszy kontakt z podaniem lokalizacji (miasta)

§ 11. Stan Towarów

W przypadku używanych towarów (zgodnie z parametrami określonymi w atrybutach) sprzęt posiada ślady użytkowania, sprzedawany jest bez okablowania, dodatkowych akcesoriów, może brakować nie mających wpływu na użytkowanie np. zaślepek, oprogramowania, sterowników, dokumentacji itd.

§  12. Gwarancja

Sprzedawane produkty w sklepie mają standardowo gwarancje 30 dni (z możliwością przedłużenia), rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

Gwarancja w przypadku firm może być wydłużona.

W przypadku wystąpienia problemów z sprzętem prosimy o zgłoszenie na adres email lub system RMA, dostarczenie sprzętu w własnym zakresie - wraz z sprzętem prosimy o krótki opis problemu oraz dane kontaktowe.

Koszty dostawy reklamacyjnej do siedziby gwaranta nie są zwracane, w przypadku uznania reklamacji odsyłamy towar na nasz koszt.

W przypadku braku uznania reklamacji towar magazynowany jest 7 dni roboczych bezpłatnie, każdy dodatkowy dzień magazynowania to koszt 1 zł netto /dzień, koszty odbioru towaru sa po stronie nadawcy.

§  13. Zwrot Środków

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl